בקרוב - פטנט רשום על שיטת ההרזיה הייחודית שלנו!
תוכנית הרזיה מיוחדת לילדים
לפרטים לחצו כאן
לקוחות למופת:

אורנה לוי, הפחיתה 11 ק"ג ב 4 חודשים!
אלדר ח. , בת 17 , הפחיתה 31 ק"ג !

מאות מכתבי תודה מלקוחות
לפרטים לחצו כאן
קבל כסף מלרדת בקלות!!
לפרטים לחצו כאן
ספר המתכונים הדיאטטיים

של יסמין חיו בערוץ 2 !

דיאטה, קבוצת הרזיי, יועצת תזונה

לפרטים לחצו כאן
הטיפים של ד"ר יסמין חיו
לפרטים לחצו כאן
משתמש
סיסמה

לקוחות מספרים

ד"ר יסמין חיו, P.hd במדעי הבריאות, מומחית להרזיה:
"אלפי לקוחות ירדו עימנו במשקל ושומרים על התוצאה.
איך? ע"י אימון אישי, מעקב צמוד ובדיאטת 3 השלבים. ההצלחה שלי מגיעה מהסיפור האישי שלי כנערה שמנה..." 

                                         
ד"ר יסמין חיו  בערוץ 2 


                          תכניות הרזיה בהתאמה אישית:
                    


שיטת הרזיה יחודית:

אלפי לקוחות ברחבי הארץ רזו איתנו ושומרים על התוצאה. ומה אתכם?


17- ק"ג 20- ק"ג 

העתיד שלנו תלוי בהחלטות שניקח היום!



ראיון לתכנית 'לחיות טוב'
יסמין חיו בערוץ 2
ספר המתכונים הדיאטטים













רוצים לרזות ולהרגיש טוב? גם אתם יכולים!

הרזייה בריאה ללא רעב, עם ניקוי רעלים בצורה טבעית ונעימה. תכנית דיאטה המכילה אוכל בריא ותפריט מגוון, עם מאמנת אישית צמודה שתעזור לך לרדת במשקל ולהיפטר מכל השומנים לתמיד!

אנו מתמחים בטיפול בבעיות השמנה, ירידה במשקל, הפרעות אכילה שונות, אנורקסיה, בולימיה, עליית משקל, הפחתת אחוזי שומן בגוף, שיפור הבריאות ואיכות החיים.

 

קיימות דיאטות רבות , ומתוכן בחרנו דיאטות מומלצות בעלות תוצאות מרשימות והוספנו אותן כחלק מתפריטי הדיאטה שאנו בונים.

תכניות התזונה וההרזיה שלנו כוללות בין היתר:

דיאטה ייחודית לנשים ,דיאטה ייחודית לגברים, דיאטה לילדים ונוער, דיאטה למבוגרים, דיאטה לספורטאים, דיאטה לנשים אחרי לידה, דיאטה לגיל העמידה, דיאטות לנוער ועוד.

כל התפריטים שאנו מרכיבים הינם תפריטים אינדיוידואלים , על פי סדר היום שלך, אורח החיים שלך, מצבך הבריאותי, קצב חילוף החומרים וכיוב'.

תפריט דיאטה לפי שיטתנו מורכב מ כ- 1500 קלוריות ביום בממוצע, מכל אבות המזון – פחמימות, חלבונים, שומנים, מתוקים, ירקות ופירות.

מומלץ להחליף את התפריט האישי מידי חודש לפחות.

תפריט דיאטה כזה, אינו מתבסס על ספירת קלוריות או נבנה לפי טבלת קלוריות אלא על פי צירופי מזון.

התפריטים שלנו כוללים :

תפריט דיאטטי לניקוי רעלים, תפריט דיאטטי לשינוי הרגלי אכילה , תפריט דיאטטי לאוהבי לחם ופחמימות , תפריט דיאטטי המבוסס על חלבונים , תפריט דיאטטי מרובה בחירה , תפריט דיאטטי מחוץ לבית , תפריט דיאטטי לאנשים עסוקים , תפריט דיאטטי ללא בישולים , תפריט דיאטטי לחגים ואירועים , תפריט דיאטטי לסופי שבוע.

מסגרת ההרזיה שלנו כוללת בין היתר : דיאטה באימון אישי עם מאמן אישי צמוד, מעקב דיאטנית אונליין במייל, יעוץ וקו תמיכה טלפוני, קבוצות הרזיה אינטימיות, דיאטה במקום העבודה ועוד.

דיאטה? לא מילה גסה...

בעיני אנשים רבים נתפסת המילה דיאטה כמשהו קשה, שלילי, שמזכיר רעב ותחושת עייפות.

אבל למעשה דיאטה מקורה ביוונית – ופירושה הוא תפריט יומי. לכל אדם צריך שיהיה תפריט יומי מסודר , ללא קשר להרזיה . לכן למעשה כולנו עושים דיאטה.

יש דיאטה להשמנה, דיאטה להרזיה, דיאטה להפחתת שומן, דיאטה דלת פחמימות, דיאטה דרסטית, דיאטה מאוזנת, דיאטת חלבונים, דיאטה לפי קלוריות, דיאטה לפי צירופי מזון ועוד ועוד ועוד.


אז מה כדאי לשלב בדיאטת ההרזיה שלכם? כמה עקרונות חשובים למי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת ונכונה:

ראשית, על הדיאטה שלכם לכלול כמות קלוריות מספקת לפי גובה, גיל , משקל ומין. הימנעו מסוגי דיאטות שמסתמכות על דיאטות רעב או דיאטות בזק המכילות 1000 קלוריות ליום, והן מזיקות לבריאות, ולטווח הארוך קשה מאוד לשמור על התוצאה שהתקבלה במשקל. דיאטות מהירות אולי יורידו אתכם מהר במשקל, אבל גם יעלו אתכם במשקל מהר.

שנית, כדאי לשלב 5 ארוחות ביום – 2 קטנות ו 3 בינוניות. ארוחה בינונית היא ארוחת הבוקר, ארוחת צהריים וארוחת הערב וארוחה קטנה היא ארוחת ביניים. דיאטות המחלקות את הארוחות בהדרגה, הן היעילות והמאוזנות ביותר.

מומלץ בכל ארוחה עיקרית לשלב פחמימה מלאה (דגנים, לחם חי, מוצרים מקמח מלא), חלבון (עוף , דג, ביצה, בשר, גבינה, קטניות) וירקות. בכל ארוחת בינים לשלב או פחמימה או חלבון. כדי לרדת במשקל או לשמור על דיאטה להרזיה, ולא להרגיש רעב או חולשה חשוב לאכול מכל אבות המזון, לא לאכול רק סוג מזון אחד כי אז באיזה שהוא שלב נמאס לאכול אותו דבר ואז הדבר הקל לעשות הוא לשבור את הדיאטה.

להקפיד לאכול פרי אחד עד שניים ליום. פירות הם עתירי סוכר וקלוריות ולכן כדאי לאכול מהם במידה. רצוי לבחור פרי שהוא יחידה בפני עצמה ולא פרי שאינו ניתן למדידה כמו אבטיח. ישנן דיאטות שכלל לא משלבות פירות, אבל זה מצרך מבוקש לגופנו ולא כדאי לוותר עליו.

לשתות 12 כוסות מים ליום ומעלה. הטוב ביותר זה לשתות כוס מים לפני ארוחה , כך אתם מרגיעים את הקיבה ומכינים אותה לארוחה, דבר שמאוד עוזר להצלחת הדיאטה.

לצאת לצעידה בת חצי שעה לפחות, רצוי 3 פעמים בשבוע ומעלה. כל פעילות גופנית של פחות מ 20 דקות היא פחות יעילה לשריפת שומנים כיוון שזהו משך הזמן שלוקח לגוף להתחמם. רק אחרי שהגוף מחומם היטב , הוא מתפנה לשריפת שומן – דבר שמאוד יכול להועיל לנו במהלך דיאטה.

הדבר החשוב ביותר בתהליך דיאטה להרזיה הוא המסגרת. הירשמו למסגרת דיאטה מסודרת, תומכת, עם אימון אישי או קבוצתי. מאוד חשוב שיהיה לכם מישהו שמלווה אתכם לאורך כל התהליך ומחזק אתכם ברגעים הקשים ושמח בשמחתכם ברגעים השמחים.

בשוק הדיאטות יש מגוון רחב של חברות המציעות שירותי דיאטה שונים ומגוונים – אבל כמעט כולן מתעלמות מתקופת השמירה על המשקל. חשוב מאוד לבחור מסגרת דיאטה שיש בה גם תקופת הרזיה וגם תקופה של שמירה על התוצאה.

לסיכום, אם תשמרו על עקרונות פשוטים וקלים אלה, הצלחה בדיאטה וירידה במשקל מובטחת לכם.

שתהיה לכם דיאטת הרזיה קלה ונעימה ובהצלחה!
ד"ר יסמין חיו, P.hd במדעי הבריאות, מומחית להרזיה, מנכ"ל רשת 'לרדת בקלות'.

ק"ג
שם
טלפון
דוא"ל
דוא"ל
שם